REFERENCE
Mgr. Helena Wiesenbergová vedla od roku 2000 tréninkové programy určené pro referenty OSSZ, informační kanceláře a Call centra a školila vedoucí pracovníky v profesionální komunikaci s klientem a zvládání stresu. S vysokou profesionalitou prováděla účastníky nástrahami jejich každodenního pracovního života a pomáhala jim hledat optimální řešení v obtížných a neočekávaných situacích při komunikaci s klienty ČSSZ. Účastníci oceňovali zejména její osobní zaujetí, empatii i racionalitu. Všechny akce garantované paní lektorkou měly mimořádný ohlas a byly velmi pozitivně účastníky hodnoceny.
V Praze dne 19.2.2014
Paed.Dr. Miluše Hájková, ředitelka personálního odboru ČSSZ
S Helenou Wiesenbergovou spolupracujeme v oblasti rozvoje našich spolupracovníků v prodeji více jak 5 let - Helena Wiesenbergová pro nás realizuje školení a tréninky zaměřené na podporu zákaznického servisu na našich prodejnách, vzdělávání interních mentorů a interních školitelů, realizovala pro nás workshopy v oblasti mediace a asertivního jednání. Jednalo se o produkty šité na klíč a upravené na individuální potřeby jednotlivých skupin. Při tvorbě tréninků se zaměřuje na poznání firemní kultury zadavatele, také konkrétních situací a souvislostí, které využívá pro pochopení celkové problematiky a zadání, a následnou realizaci tréninku včetně dosažení stanoveného cíle. Při přípravě i tréninku samotném se projevuje velmi pozitivně a empaticky, je vždy ochotna operativně konzultovat, naslouchat i poskytovat zpětnou vazbu a spolupracovat na tvorbě následných opatření.
Mgr. Nina Holoušová
Vedoucí oddělení rozvoje lidských zdrojů pro ČR a SR
Head of Personnel Development for CZ and SK
Společnost Deichmann